Przetwory domowe
Moderator: wika001
Re: przetwory domowe
U mnie zawsze dominują soki. Z porzeczek, wiśni, a także agrestu 

Ja uwielbiam dżem z truskawek i kompoty.
U mnie już ogórki i sałatki gotowe:)
Moja babcia robiła kiedyś przepyszne soki. Niestety nie ma jej już z nami od dłuższego czasu. Moje soki już nie smakują tak samo. Zastanawiam się teraz po prostu nad kupowaniem tych ze sklepów, bo i na półkach sklepowych można znaleźć świetne propozycje. Polecam sprawdzić sobie to, co oferuje firma sady wincenta bo ich soki są godne uwagi.
Co mogłabym jeszcze zrobić na zimę?
-
- Początkujący
W dzisiejszych czasach ciężko wygospodarować czas żeby robić samemu przetwory domowe, dlatego ja też kupuje w sieci.
Z działki rekreacyjnej można wiele dobrych przetworów przygotować. Do najlepszych zaliczam kompot ze śliwek węgierek (idealny do moczki), dżem truskawkowy, kompot jabłkowy do obiadu niedzielnego 

-
- Początkujący
Jestem dopiero początkującym twórcą takich domowych przetworów i jeszcze szukam inspiracji na ciekawe warzywa i owoce do słoików. Na początek planuję wypróbować takie przepisy na grzyby marynowane https://www.kaufland.pl/przepisy/wyszukiwarka-przepisow/przepis.grzyby-marynowane.r_id=PL_522.html - wygląda na niezbyt skomplikowany i myślę, że poradzi z nim sobie taki amator, jak ja
Potem pewnie przygotuję też kilka słoików więcej, żeby podzielić się ze znajomymi i zbiorę opinie 

Przetworów domowych i przepisów na nie jest cała masa http://www.e-mieszkanie.pl/tag/przetwory-domowe warto sobie poczytać i jak mamy w ogródku jakieś owoce to zawsze można je wykorzystać i spróbować zrobić coś we własnym zakresie 

Sam mam kilka sprawdzonych przepisów, ale dzięki za wszelkie porady, z wielu na pewno skorzystam.
Re: Przetwory domowe