Pompa zatapialna do brudnej wody.
Moderator: wika001
Pompa zatapialna do brudnej wody.
Moglibyście podać jakieś informacje o pompach zatapialnych? Potrzebuje kupić, a nie znam się na tym. Powiem więcej, pierwszy raz o tym usłyszałem. Mógłby dać znać ktoś, kto w tym temacie siedzi dłużej i może polecić coś konkretnego? (Cena nie gra raczej roli)

- 
				Raczkowski
- Początkujący 
Re: Pompa zatapialna do brudnej wody.
Ja korzystałem, a sprzęt miałem z firmy evak. Całkiem spoko firma, zna się na tym. Minusem tylko cena była, bo wysoka, ale sprzęt bardzo dobry.

Ja używam pompy zatapialnej firmy Proline. 1100W 8 metrów głębokości zanurzenia. 10500 l/h
Polecam, świetna sprawa, warto tam zajrzeć.

Polecam, świetna sprawa, warto tam zajrzeć.

1100W to dużo? Nie znam sie za bardzo na tym, chociaż zdaje mi się, ze 10500 l/h to naprawdę dużo.

A może zainteresuję Ciebie pompa Grizzly TSP 1100 INOX. Wiem, że są dość mocno polecane na rynku 

Ja tam polecam pompe einhella. mam już długo, sprawuje się świetnie i żadnych problemów, sąsiad z kolei ma Gardeny i też działa jak trzeba. Jeśli chcesz dowiedzieć sie w ogóle czegoś więcej o pompach polecam artykuł http://www.narzedzia.pl/artykuly/pompa- ... ,4309.html W ogóle tematy prosuzają spoko i zawsze znajde odpowiedź na pytania ktrore mi sie rodzą.

1100W to dużo  Myślę, że spokojnie Ci to wystarczy
 Myślę, że spokojnie Ci to wystarczy 

No to elegancko, popatrzę jeszcze na inne wypowiedzi, ale ta Twoja firma całkiem spoko sie wydaje.

Polecam Proline, mam i się sprawdza  w 100% 

Także polecam Proline.

Odnośnie pompy zatapialnej możesz poczytać na tym serwisie: doborpompy.pl. Podpowiadają jaka pompa sprawdzi się najlepiej i na co zwrócić uwagę przy jej wyborze. Portal przedstawia również ofertę szerokiego wyboru nowoczesnych pomp zanurzeniowych. Mam nadzieję że znajdziesz tam coś dla swoich potrzeb.