Pomysły na aranżację ogrodu, dobór odpowiednich roślin i kompozycje roślinne. Tu znajdziesz podpowiedzi jak zaprojektować by był funkcjonalny, efektowny i piękny. Zamieszczamy porady jak stworzyć ogród w określonym stylu i jak zagospodarować przestrzeń.
Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o wybieranie roślin do ogrodu.
Poczytaj sobie może tutaj: http://cnpietrzak.pl/nasiona,2,pl.html
Widziałam w tym sklepie, że mimo iż mają ogromny wybór, pozwalają klientowi dowiedzieć się więcej na temat poszczególnych mieszanek.
Z opisów możesz łatwo wyłowić informacje o tym, która mieszanka gdzie sprawdzi się najlepiej.
Hej, trawy dobieramy w zależności od jej użytkowania, różni się ich skład, ale najlepiej jest dowiedzieć się na miejscu przy zakupie trawy, lub też wykonując przez firmę, oni wtedy doradzą co będzie najlepsze. Ja osobiście polecam firmę http://www.ak-architekturakrajobrazu.pl wykonywali mi ogród i zakładali też nowy trawnik i wszystko wykonali rewelacyjnie, a trawka ślicznie rośnie.
Akurat jeżeli chodzi o porady dotyczące ogrodu,wyboru trawy i nie tylko, bo całości aranżacji,to możemy pomóc,to nasza specjalizacja,zobacz na Ale-ogrod,com.pl
Najlepiej o takie rzeczy dopytać sprzedawcy, bo to wszystko zależy ogólnie od terenu. Stopnia nasłonecznienia, rodzaju gleby itp. Ogólnie dobre są trawy graminex. Warto poczytać sobie o nich w internecie.
Aby wybrać dobrą trawę musisz wiedzieć jak będziesz korzystać z takiego trawnika, ponieważ różne trawy mają różną wytrzymałość. Najlepiej skorzystaj z pomocy sprzedawcy, lub jeśli jesteś na etapie projektowania ogrodu to od projektanta, czasem możesz ich spotkać w większych marketach budowlanych.
Ja mam trawę z rolki i bardzo fajnie się przyjęła. Wszystkim zajęli się specjaliści robiący trawniki w małopolsce - firma lukas-garden.pl . Zielona, delikatna trawka- o to mi właśnie chodziło