Znaleziono 206 wyników

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: mlody_84
11 maja 2015, 15:08
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Oczko wodne
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 629

takie oczko niby fajna sprawa, ale czy nie lęgną się tam komary ???
autor: mlody_84
14 lip 2014, 13:57
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Kaskada w ogrodzie
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 538

Kaskada w ogrodzie

ale jak duży ogród trzeba mieć, zeby taką kaskadę zrobić
autor: mlody_84
30 cze 2014, 14:55
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Rodzinne ogródki działkowe
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 717

nie ma jak wczasy na RODOS (rodzinny ogród działkowy ogrodzony siatką ;))
autor: mlody_84
24 cze 2014, 14:34
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Meble ogrodowe z palet
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 1783

Meble ogrodowe z palet

właśnie przymierzam się do produkcji takich mebli :) planuję kanapę i stolik, ale to wiszące łóżko wygląda naprawdę fajnie. Może włączę takie do planu ;)
autor: mlody_84
13 maja 2014, 15:16
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Zrób to sam ? 10 pomysłów do ogrodu
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 465

Zrób to sam ? 10 pomysłów do ogrodu

o, fajny ten zraszacz, chyba wypróbuję ;-)
autor: mlody_84
15 sty 2014, 16:09
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Ścieżki ogrodowe z kamiennych otoczaków
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 542

Ścieżki ogrodowe z kamiennych otoczaków

niesamowite! ciekawe ile czasu zajmuje ułożenie takiej ścieżki ? ;-)
autor: mlody_84
20 sie 2013, 10:35
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Szklarnia w ogrodzie
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 1967

Szklarnia w ogrodzie

fajny artykuł. Właśnie zastanawiam się nad budową szklarni :-)
autor: mlody_84
13 sie 2013, 15:32
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Kaskady ogrodowe
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 594

Kaskady ogrodowe

świetny pomysł! znacznie ciekawsze niż zwykłe oczko wodne ;-)
autor: mlody_84
31 lip 2013, 15:38
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Nawierzchnia ogrodowa ? płyty
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 569

myślę, ze z wylaniem takich płyt nie byłoby problemu. Ostatnio robiłem płytę pod kominek i wyszło tak ładnie, że aż szkoda było zabudowywać ;-)
autor: mlody_84
18 lip 2013, 13:43
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Fenkuł, czyli koper włoski
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 468

Fenkuł, czyli koper włoski

no fajnie, ale właściwe - jak to się je? ;-)
autor: mlody_84
12 lip 2013, 15:15
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Oryginalny domek dla dzieci
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 506

Oryginalny domek dla dzieci

super pomysł! szkoda tylko, że nie można takim statkiem wypłynąć ;-)
autor: mlody_84
05 lip 2013, 15:28
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Obrzeża ogrodowe
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 798

Obrzeża ogrodowe

dobry pomysł, żeby trawa nie "właziła" na rabaty. Zawsze to mniej do plewienia ;-)
autor: mlody_84
14 cze 2013, 15:06
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Kamienny stół
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 515

Kamienny stół

fajny pomysł. Ciekawe, czy można wykorzystać jako grill ;-))
autor: mlody_84
06 lis 2012, 14:21
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Stół ogrodowy z palety
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 630

Stół ogrodowy z palety

dobry pomysł dla majsterkowiczów, a stół w ogrodzie zawsze się przyda
autor: mlody_84
23 paź 2012, 13:50
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Rośliny zimozielone przed zimą
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 492

Rośliny zimozielone przed zimą

o, nie wiedziałem że krzewy zimozielone trzeba podlewać przez cały rok. Dzięki za radę :)

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów