Znaleziono 32 wyniki

Wyszukiwanie zaawansowane

autor: Rebecca7
21 lis 2018, 20:19
Forum: Kwiaty
Temat: Jakie są Wasze ulubione kwiaty?
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 6592

Re: Jakie są Wasze ulubione kwiaty?

Lilie wodne rzeczywiście świetnie wyglądają. Ja mam kilka i bardzo fajnie mi się przyjęły. Teraz też nowa dostawa do mnie przyszła - liliowiec karłowy sadzonki. Chyba jest to jedna z popularniejszych kwiatów ozdobnych do ogrodu. Bardzo ładnie na żółto kwitnie. Na stronie bilscy.info/liliowiec-karlow...
autor: Rebecca7
17 lis 2018, 11:41
Forum: Tarasy
Temat: Jakie donice kupić?
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 6221

Re: Jakie donice kupić?

Na pewno najważniejszym kryterium jest sam wygląd. Musza one pasować do całego wystroju, w końcu jest to dodatek dekoracyjny. Zależy też gdzie chcecie je postawić i tu już w grę wchodzi materiał. Na https://fajnedonice.pl/kategoria.6.doniczki.na.balkon.html znajdziecie świetne doczniczki na balkon, ...
autor: Rebecca7
18 gru 2017, 13:30
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Kredyt
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 573

Re: Kredyt

Ogród nie jest według mnie taką potrzebą na którą koniecznie trzeba brac pożyczkę, przemyśl to jeszcze. Ale co do samej firmy to rzeczywiście możesz sobie gdzieś ja zapisać, bo ja biorąc tam pozyczkę byłam bardzo zadowolona. Troszkę sie bałam, bo to była moja pierwsza ale nie było w sumie czego. Naw...
autor: Rebecca7
16 lis 2017, 12:53
Forum: Tarasy
Temat: Aranżacja balkonu - pomysły
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 11524

Re: Aranżacja balkonu - pomysły

Jak dla mnie to wystarczy jakiś fajny wygodny fotelik. Nie mam za dużego balkonu więc nie mam też za dużego pola do popisu. Znalazłam jednak miejsce na własną kompozycje kwiatową. Zrobiłam ją ze sztucznych kwiatów. Jeżeli też chcecie sobie coś takiego zafundować to odwiedzcie stronę www i sprawdzcie...
autor: Rebecca7
14 lis 2017, 17:59
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Pożyczka potrzebna
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 911

Re: Pożyczka potrzebna

A ja tak nie uważam. Pierwsza zasada biznesu brzmi pieniądz robi pieniądz więc może taka inwestycja bedzie trafiona? Bez pożyczki na pewno się nie przekonacie. Ja od siebie mogę polecić opcję pożyczki internetowej od bosspozyczka może ich oferta przypadnie Ci do gustu
autor: Rebecca7
10 lis 2017, 21:57
Forum: Zrób to sam - rozwiązania własne
Temat: Pożyczka na dowód
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 5113

Re: Pożyczka na dowód

W firmie oferującej pożyczki przez internet na pewno dostaniecie pożyczkę bez żadnych problemów ;) Co więcej bez zbędnych formalności i zaświadczeń. A sama pozyczka jest mega wygodna i przede wszystkim można tam szybko otrzymać zastrzyk gotówki
autor: Rebecca7
17 paź 2017, 10:10
Forum: Zrób to sam - rozwiązania własne
Temat: Jaki smartfon najlepszy ?
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 4044

Re: jaki smartfon najlepszy ?

Ja sobie bardzo chwale mojego Samsunga. Mam model galaxy s4 i do tej pory chodzi jak burza, a juz minely 4 generacje od jego czasów nowości :D Obowiazkowo oczywiscie przy zakupie kupiłam jeden z takich głośniczków bluetooth super sprawa, szczególnie sprawdza się na wypadach ze znajomymi
autor: Rebecca7
10 paź 2017, 8:26
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Ciasto urodzinowe nie tort
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 2683

Re: Ciasto urodzinowe nie tort

Wszystko jedno czy ciasto czy tort. Wazne zeby bardzo dobrze sie prezentowalo i bylo smaczne ;) Pomoc wam w tym moga dekoracje cukiernicze, ja bardzo czesto ich uzywam przy moich wypiekach
autor: Rebecca7
09 paź 2017, 10:08
Forum: Zrób to sam - rozwiązania własne
Temat: Kredyt - gdzie?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 4219

Re: Kredyt - gdzie?

A moze tez poprzegladacie oferty pozabankowe? Znajoma jak szukala kredytu dla firmy to najlepsza opcja okazała się firma https://bosspozyczka.pl/pozyczka-dla-firm-bez-zaswiadczen/ dostała tam pożyczkę na bardzo korzystnych warunkach a co najważniejsze praktycznie od ręki
autor: Rebecca7
06 paź 2017, 17:23
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Bloczki betonowe na magazyn
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 1176

Re: Bloczki betonowe na magazyn

Wydaje sie to byc bardzo interesujaca opcja :) Mysle ze moze sie to udac i dzieki temu mozecie postawić szybko swoj magazyn. A to bardziej myslisz w celach domowych czy bardziej biznesowych? Jezeli chcesz postawic duzy magazyn to polecam od razu zainteresowac sie programem magazynowym.
autor: Rebecca7
06 paź 2017, 13:17
Forum: Zrób to sam - rozwiązania własne
Temat: Jakie ogrzewanie polecacie?
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 5726

Re: Jakie ogrzewanie polecacie?

Ja polecam wam gazowe. Bardzo wygodne i moze byc rowniez ekonomiczne. Do tego jest wam potrzebny jednak audyt energetyczny białystok sprawdza sie takze przy innych systemach ogrzewania poniewaz sluzy on ograniczeniu utraty ciepla przez nieruchomość
autor: Rebecca7
06 paź 2017, 6:49
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Jak można dodatkowo promować tego rodzaju usługi?
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 7365

Re: Jak mozna dodatkowo promowac tego rodzaju uslugi?

Hmm mysle ze nawet te mniejsze firmy moga czasem skorzystać z ciekawych rozwiązań reklamowych. Np. jakieś wydarzenie w centrum handlowym. Prezentacja produktowa np. Co o tym myslicie? Znajoma skorzystała właśnie z takiej opcji i modelek od Papilio Agency
autor: Rebecca7
24 wrz 2017, 14:30
Forum: Nawozy, ochrona roślin
Temat: jak założyć kompost w ogrodzie
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 5817

Re: jak założyć kompost w ogrodzie

Można spokojnie sobie kupić gotowce w sklepach, już niejeden taki widziałam. Ale lepszym rozwiązaniem są takie bloczki betonowe . Z nich mozecie ułożyć sobie kompost jaki wam będzie się tylko marzył. Łatwo się go buduje, coś na zasadzie klocków lego. Bardzo fajną opcją jest to, jak z klockami lego w...
autor: Rebecca7
23 wrz 2017, 20:34
Forum: Zrób to sam - rozwiązania własne
Temat: Szkolenia Google Analytics a reklama firmy
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 1447

Re: Szkolenia Google Analytics a reklama firmy

A ja mysle ze warto przynajmniej zobaczyc cos takiego :) Przynajmniej ogarniecie podstawy. Ja bardzo jestem ciekawa nowych sposobow na reklame. Teraz zastanawiam sie nad opcja kalendarzy reklamowych.
autor: Rebecca7
19 wrz 2017, 13:26
Forum: Inne tematy ogrodowe i działkowe
Temat: Jak sprawdzić samochód?
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3162

Re: Jak sprawdzić samochód?

Takie rzeczy chyba sprawdza sie po numerze VIN samochodu. Nie wiem czy na policji sie tego nie robi. Polecam jednak kupic nowe autko, jest to zawsze dobra inwestycja. Jak jeszcze macie dlugoletnia gwarancje to mozecie byc spokojni o nie :) polecam salon forda http://www.ursyncar.pl i jego swietne pr...

Wyszukiwanie zaawansowane

Gotowe projekty domów